Kronprinsessbröllop

Dagen fokuserade mycket kring vårt nya varumärke ”Bra´nds of Sweden2 som jag tillsammans med Sten Nordin, Stockholms stads kulturförvaltning och Svenska Institutet presenterade idag på Stadshuset.

Det handlar om hur vi använder det unika tillfället med ett kronprinsessbröllop också profilerar Sverigebilden på rätt sätt tillsammans med svenska företag. Ett arbete som inte bara handlar om juni 2010 utan också hur vi på längre sikt marknadsför svenska företag och kopplar dessa tydligare till Sverige.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: