Scania nystartar i Irak

Fick möjlighet att vara med Scania när de tecknade nytt kontrakt med Irak avseende lastbilsleveranser. Vi var i Bagdad redan under hösten 2008 och diskuterade ett kontrakt mellan Scania i Södertälje och Irak, Iskanderia. Redan då beslutades om försäljning av 500 lastbilar, men nu är ett mer långsiktigt kontrakt tecknat.

One Response to Scania nystartar i Irak

  1. Fadi Abdalahad skriver:

    Hej,
    Jag tycker att det är mycket framgångsrikt steg att Sverige har tecknat en kontrakt med Irak. Jag är själv från Irak, och hoppas att det kommer att bli flera kontrakter i framtiden som bindar Sverige och Irak. Irak just nu behöver mycket hjälp av utväcklings länderna, jag prioriterar Sverige i listan eftersom jag bor i det landet och vet hur landet fungerar. Sverige är ett land som jag älskar.
    Lycka till önskar jag er.

    Mvh/ Fadi Abdalahad

Kommentera

