Jag och min bil

Finns i Svenska Dagbladet idag. Rätt så charmig serie som jag följer varje vecka, så det är roligt att få vara med. Befinner mig just nu på Gotland under Kristi Himmelfärdshelgen och umgås med familjen. Sommarhuset har klarat sig bra under vintern trots all snö. Inga större invasioner av möss, bara spindelväv som vi nu attackerar.

Alltid lika skönt att vara här oavsett väder och årstid. På måndag väntar fortsatt framtidsjobbturné med Norrland som destination. Sundsvall, Ragunda och Östersund närmare bestämt.

One Response to Jag och min bil

  1. Christer Lindberg skriver:

    Hej Ewa
    Tack för givande och intressanta dagar här i Ragunda
    Hoppas vi lyckades förmedla något bestående, och att Du som nybliven ”Ambassadör” för Ragunda, berättar om allt det unika vi har att erbjuda.

    Ragundas och STCC/ Swedish Thai Chamber of Commerce stora möjligheter att fungera som länk och ”dörröppnare” i affärer med Thailand är också något vi hoppas du vill förmedla vidare.

    Välkommen tillbaka..!!

    Bästa hälsningar
    Christer Lindberg

Kommentera

